God jul och gott nytt år!!!

Kunde jag komma på en tråkigare rubrik!?! Nej tydligen inte.

Var i Sthlm under julen,mysigt,men tyvärr blev det bara en snabb visit,skulle hem och jobba. Jag och mitt viktiga liv. Eller inte. Men det var underbart att få träffa familjen,önskade det kunde bli oftare. Träffade Linda och peter och deras underbara Vincent också. Hur kul som helst:)

Nu är de nyår snart och lilla jag har inte hunnit förbereda ett skit. Måste köpa nyårskläder,tur jag jobbar natt imorgon så jag kan gå på stan på dagen. Måste köpa något drickbart,tex champagne,någon likör och några öl och några cider. Så är man laddad sen. Jobbar till 16.00 på nyår så då ska man bara hem och styla upp ansiktet och kläder of course. Sen är dricka och utseende fixat,måste man bara styra upp någon fest:)  Flickor små,ska vi ha för party hemma hos mig eller? Är grymt laddad iallfall,även om jag inte är förberedd riktigt än. Men de kommer:) Kläder imorgon iallfall,dricka om jag hinner annars kanse jag hinner på tisdag. Annars får snälla Johnny handla det. Aja,who cares...??

Skulle vara ledig lördag och söndag denna vecka...tror någon att de blev så??? Nej,var på jobbet både lördag och idag, söndag alltså. Men pengar är bra skit.

Nej,te dags...kanske en rök på det också.


Måste bara...

*DAGENS*
En norrman ser sin fru i en porrfilm. Han pustar ut och säger: Tack och lov,det är på film och inte på riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0