Kevin eller Alice???

Vem vinner,spännande. Men jag själv tycker att de absolut inte spelar någon roll. Som vi sett har personer som kommit på åttonde plats lyckats också. Vist,de kan nog vara super kul å vinna,vad vet jag,jag har inte ens vunnit på en tia lott. Men hur som helst så tror jag i kvällens läge så vill dom vinna,men nästa vecka spelar det ingen roll,om det är ments to be så kommer båda sitta å slipa på en platta endå. Idol är iallfall hur bra som helst och jag önska att jag själv sjöng bra och hade känsla för det hela och pondus och icke scen skräck,för innerst inne vet jag vad ja vill. Men att vilja och att kunna är två olika saker. Allt går bara man vill,vist....men inte i ALLA fall:P Men skriva låtar är ja grym på iallfall:) jag får nöja mig med det och så sjunger jag för mig själv. Å alla mina arbets kamrater förståss,stackars dom,pinar dom varje dag. Men screw that. Jag maler oavsett vad folk tycker:P


Nu till kvällens bravader som är....absolut inget alls!!! Why??? Funderar på att gå ut och supa lite grann,men... Är ju nykter nu så.... Får se:) Annars blire se klart på idol och sen drömma om hur kul ja kunnat ha haft det. Patetiskt.

Gud vad jag saknar Sthlm. Saknar stan!!! En helg i storstan är så jävla kung!!!! I den här stan händer.....INGENTING!!!


Aja,en rök på de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0