Bravader!

Ja då var ja hemma från stan igen då. Blide donken som val av mat ställe. Solade och införskaffade diverse prylar jag hade tänkt skaffa:)
Nu ska ja snart slänga på ett utseende så är kvällen räddad:) Sandra kommer hit sen å så blire lite för fest och sen utgång,memento. Måste styra upp nån typ av städning innan hon kommer! Träffade på memento folk på stan som försökte övertala mig om att vara med ikväll. Haha. Jag tror jag håller mig till åskåderiet. Sandra skulle ringa kl 18.00 å så skulle ja funderar tills dess. Hade nog bestämt mig på en gång. Hade de varit ok att synas i lång byxor och gympa pjux så ok:P
Nä,blir förfest å sen åskådar jag med en drink i handen istället:)

Borde klippa luggen lite innan jag plattar och stylar...?

jaja,hörs!     

Denna skönhet åker på ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0