Tillbaka till Sthlm...

...dagen efter var jag jätte bakis,vilket ni kanse förstår om ni ser vilket skick jag är i på bilderna:P
Var en hård kväll på stureplan,meee lööööwe:)

Dagen efter blidde de bakis fika...



Sen hem till päronen igen för att försöka få ihop packningen:



Av packningen att bedömma kan man tro att vi var där i flera veckor:)

Sen blidde de slappt hela sista kvällen,och sen kl åtta på fredag morgon var de tillbaka till verkligheten,då jobbet kallade på kvällen.

Mina föräldar bor fint tycker jag,vill ni se lite???



Min kära mamma samlar på kylskåpsmagneter-detta är bara de hon har framme nu,hon äger ett ton till,den lilla damen:)





...å så var denna Sthms saga slut...



I'll be back...soon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är farbrorn? Sr ut som marcoolio :P

2010-09-03 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0